Фільтр
- Різьба
-
G 1/2" (2)
-
G 1" (3)
-
G 1½" (3)
-
G 3/4" (3)
- Різьба
-
G 1" (9)
-
G 3/4" (1)
-
G ½" (14)
-
G ¼" (19)
-
G ⅛" (8)
-
M5 (1)
- Номінальні витрати, нл/хв
-
до 500 (2)
-
до 1000 (14)
-
до 1700 (12)
-
до 2800 (9)
-
до 3800 (5)
-
до 5000 (1)
-
до 8000 (1)
-
до 9100 (3)
-
не менше 10000 (5)
Блоки підготовки повітря для фарбування

Тиск: 10 бар
Витрати: до 1400 л/хв
Фільтрація: 25 мкм

Тиск: 10 бар
Витрата повітря: до 1400 л/хв
Фільтрація: 25 мкм

Фільтр-регулятор повітря 1/4″ SA-WM10-08 з манометром та кронштейном
Тиск: 10 бар
Витрата повітря: до 700 л/хв
Фільтрація: 40 мкм

Фільтр стисненого повітря 1/4″, 40 мкм, 10 бар, 700 нл/хв (SA-FM10-08)
Тиск: 10 бар
Витрата повітря: до 700 л/хв
Фільтрація: 40 мкм

Фільтр-регулятор повітря 1/2″ з манометром, 40 мкм, 8.5 бар, 1400 л/хв (SA-WM40-15)
Тиск: 10 бар
Витрата повітря: до 1400 л/хв
Фільтрація: 40 мкм

Фільтр стисненого повітря 1/2″, 40 мкм, 10 бар, 1400 л/хв (SA-FM40-15)
Тиск: 10 бар
Витрата повітря: до 1400 л/хв
Фільтрація: 40 мкм

Фільтр-регулятори повітря 1850-8100 л/хв, 1/4"~1", 25 мкм (SA-WU) з манометром
Тиск: 10 бар
Витрата повітря: до 8100 л/хв
Фільтрація: 25 мкм

Фільтр стисненого повітря 1/2″, 25 мкм, 10 бар, 2800 л/хв (SA-FU40-15)
Тиск: 10 бар
Витрата: до 2800 л/хв
Фільтрація: 25 мкм

Фільтр стисненого повітря 1″ 25 мкм, 10 бар, 8100 л/хв (SA-FU60-25)
Тиск: 10 бар
Витрати: до 8100 л/хв
Фільтрація: 25 мкм

Фільтр-регулятори повітря 1700-11500 л/хв, 1/4"~1", 25 мкм (SA-WN) з манометром
Тиск: 10 бар
Витрата повітря: до 11500 л/хв
Фільтрація: 25 мкм

Фільтр стисненого повітря 1/4~1", 25 мкм, 10 бар, до 11500 л/хв (SA-FN)
Тиск: 10 бар
Витрата повітря: до 11500 л/хв
Фільтрація: 25 мкм

Прецизійний регулятор тиску повітря з манометром 1/4", 0~6 бар, до 1000 л/хв (серія SA-RP)
Тиск: 0~6 бар
Витрата повітря: до 1000 л/хв

Вологовіддільник на компресор (сепаратор стисненого повітря) SCC-WS
Тиск: 16 бар
Витрати до 3500 л/хв
Осушення повітря

Фільтр на компресор з індикатором забруднення (дифманометром) SCC-FJ
Тиск: 16 бар
Об'єм до 3500 л/хв
Фільтрація 3…0,01 мкм

Фільтр тонкого очищення стисненого повітря після компресору SCC-FJ
Тиск 16 бар
Об'єм до 3500 л/хв
Фільтрація 3…0,01 мкм
Блок підготовки повітря для фарбування складається мінімум з двох компонентів:
- фільтр-вологовідділювач для фарбопульта, який очищає повітря від конденсату, а також від твердих часточок і мастила;
- регулятор (редуктор) тиску повітря, який регулює тиск стиснутого повітря.
Фільтри-вологовідділювачі й механічні регулятори з манометром часто продаються як єдиний пристрій — фільтр-регулятор для пневмосистем.
Системи підготовки повітря для фарбування авто включають додаткові прилади, щоб покращити якість фарбованого покриття — осушувачі після компресора, фільтри тонкої очистки, високоточні прецизійні регулятори. Детально про доцільність їх використання ми писали у статті.
Як вибрати фільтр для повітря з редуктором тиску на фарбопульти (пульверизатор)
- Витрата повітря: врахуйте споживання повітря пнвематичним пістолетом чи форсунки для розпилення фарби у камері.
- Вхідний тиск: підбирайте такі компоненти, які витримуватимуть тиск нагнітання повітря компресором (від 3 до 12 бар в залежності від типу).
- Тиск на фарбувальному пістолеті: переглянте рекомендації виробника вашого пневмоінструменту щодо дозволеного коливання тиску і переговоріть з маляром — для рівномірного нанесення деяких видів фарб потрібно дуже точно підтримувати цей параметр і використовувати не звичайні пнвеморегулятори, а більш дорогі прецизійні регулятори.
- Ступінь фільтрації: Вирішіть, який ступінь фільтрації необхідний.
Наприклад: якщо витрата повітря фарбопульта до 700 нл/хв, тоді Вам підійде фільтр-регулятор стисненого повітря (SA-WM10-08). А якщо до 1400 нл/хв тоді модель SA-WM40-15.
Шукаєте де замовити блок підготовки повітря для фарбування?
Якщо Ви не впевнені, які фільтри й редуктори вам потрібні, зверніться до наших інженерів-консультації в інтернет-магазині Specialist — з радістю допоможемо обрати оптимальне обладнання за співвідношенням ціни та якості.
Телефонуйте безкоштовно по Україні
+38 0800 210 317Блок підготовки повітря для фарбування: фільтр-регулятор з манометром
Вологовідділювач забезпечує фільтрацію повітря для фарбопульта, а регулятор тиску з манометром забезпечить постійний контроль встановленого значення тиску для фарбування.
Прецизійні регулятори тиску пістолетів для фарбування
Прецизійний регулятор тиску повітря з манометром SA-RP необхідний для точного підтримання тиску. Дозволяє отримати точне задане значення тиску від 0,05 бар. Зменшення та збільшення витрати не впливає на його вихідний тиск.
Блок підготовки повітря: переваги покупки у виробника пневматики Specialist
Придбання БПВ у нас забезпечує низку переваг. Наші співробітники мають досвід в проектувані та реалізації професійного обладнання для фарбування автомобілей й зможуть розробити схему з урахуванням ваших вимог та розрахунком витрат та тиску. Ми продаємо лише перевірену техніку — як промислові варіанти, так й більш бюджетні й дешеві блоки підготовки повітря, які, тим не менш, відповідають характеристикам й виконують базові функції.
Ми також радимо Вам звернути увагу на правильне обчислення діаметрів трубопроводу — довгі й вузькі за перерізом трубки часто стають причиною недостатку повітря на кінцевому фарбопульті.