Фільтр

Блоки підготовки повітря для фарбування



97 ₴-489 грн
Фільтр-регулятор повітря з манометром SA-W
В продажу -40%
Діаметр різьби: M5, G1/4″, G1/2″
Тиск: 10 бар
Витрати: до 1400 л/хв
Фільтрація: 25 мкм
97 ₴-97 грн
Фільтр пневматичний 1/4 дюйма SA-F20-08
В продажу -32%

Фільтр пневматичний 1/4 дюйма SA-F20-08

Звичайна ціна 97 грн 143 грн
Різьба: G1/4″~G1/2″
Тиск: 10 бар
Витрата повітря: до 700 л/хв
Фільтрація: 25 мкм
155 ₴-155 грн
Фільтр стисненого повітря 1 дюйм SA-F50-25
В продажу -67%

Фільтр стисненого повітря 1 дюйм SA-F50-25

Звичайна ціна 155 грн 465 грн
Різьба: G1″
Тиск: 10 бар
Витрата повітря: до 1400 л/хв
Фільтрація: 25 мкм
329 ₴-329 грн
Фільтр-регулятор повітря 1/4″ SA-WM10-08 з манометром та кронштейном
Діаметр різьби: G1/4″
Тиск: 10 бар
Витрата повітря: до 700 л/хв
Фільтрація: 40 мкм
151 ₴-151 грн
Фільтр стисненого повітря 1/4″, 40 мкм, 10 бар, 700 нл/хв (SA-FM10-08)
Діаметр різьби: G1/4″
Тиск: 10 бар
Витрата повітря: до 700 л/хв
Фільтрація: 40 мкм
545 ₴-545 грн
Фільтр-регулятор повітря 1/2″ з манометром, 40 мкм, 8.5 бар, 1400 л/хв (SA-WM40-15)
Діаметр різьби: G1/2″
Тиск: 10 бар
Витрата повітря: до 1400 л/хв
Фільтрація: 40 мкм
348 ₴-348 грн
Фільтр стисненого повітря 1/2″, 40 мкм, 10 бар, 1400 л/хв (SA-FM40-15)
Діаметр різьби: G1/2″
Тиск: 10 бар
Витрата повітря: до 1400 л/хв
Фільтрація: 40 мкм
615 ₴-2,119 грн
Фільтр-регулятори повітря серії SA-WU з манометром та кронштейном
Діаметр різьби: G1/4″~G1″
Тиск: 10 бар
Витрата повітря: до 8100 л/хв
Фільтрація: 25 мкм
435 ₴-435 грн
Фільтр стисненого повітря 1/4″ 25 мкм SA-FU20-08
Діаметр різьби: G1/4″
Тиск: 10 бар
Витрати: до 1850 л/хв
Фільтрація: 25 мкм
754 ₴-754 грн
Фільтр стисненого повітря 1/2″, 25 мкм, 10 бар, 2800 л/хв (SA-FU40-15)
Діаметр різьби: G1/2″
Тиск: 10 бар
Витрата: до 2800 л/хв
Фільтрація: 25 мкм
1,314 ₴-1,314 грн
Фільтр стисненого повітря 1″ 25 мкм, 10 бар, 8100 л/хв (SA-FU60-25)
Діаметр різьби: G1″
Тиск: 10 бар
Витрати: до 8100 л/хв
Фільтрація: 25 мкм
1,091 ₴-2,499 грн
Фільтр-регулятори повітря серії SA-WN з манометром та кронштейном
Діаметр різьби: G1/4″~G1″
Тиск: 10 бар
Витрата повітря: до 11500 л/хв
Фільтрація: 25 мкм
636 ₴-1,815 грн
Магістральні фільтри для очистки стисненого повітря серії SA-FN
Діаметр різьби: G1/4~G1″
Тиск: 10 бар
Витрата повітря: до 11500 л/хв
Фільтрація: 25 мкм
283 ₴-283 грн
Фільтр стисненого повітря 1/8″ 25 мкм, 10 бар SA-FN20-06
В продажу -53%
Діаметр різьби: G1/8″
Тиск: 10 бар
Витрата повітря: до 1700 л/хв
Фільтрація: 25 мкм
2,791 ₴-2,791 грн
SA-RP - серія презиційних регуляторів тиску повітря з манометром
Діаметр різьби: G1/4″
Тиск: 0~6 бар
Витрата повітря: до 1000 л/хв
3,528 ₴-6,426 грн
Вологовіддільник на компресор (сепаратор стисненого повітря) SCC-WS
Діаметр різьби: G¾~1½″
Тиск: 16 бар
Витрати до 3500 л/хв
Осушення повітря
4,473 ₴-7,119 грн
Фільтр на компресор з індикатором забруднення (дифманометром) SCC-FJ
Різьба G1/2~1-1/2″
Тиск: 16 бар
Об'єм до 3500 л/хв
Фільтрація 3…0,01 мкм
3,166 ₴-5,812 грн
Фільтр тонкого очищення стисненого повітря після компресору SCC-FJ
Різьба ½~1½″
Тиск 16 бар
Об'єм до 3500 л/хв
Фільтрація 3…0,01 мкм

Блок підготовки повітря для фарбування складається мінімум з двох компонентів:

  1. фільтр-вологовідділювач для фарбопульта, який очищає повітря від конденсату, а також від твердих часточок і мастила;
  2. регулятор (редуктор) тиску повітря, який регулює тиск стиснутого повітря.

Фільтри-вологовідділювачі й механічні регулятори з манометром часто продаються як єдиний пристрій — фільтр-регулятор для пневмосистем.

Системи підготовки повітря для фарбування авто включають додаткові прилади, щоб покращити якість фарбованого покриття — осушувачі після компресора, фільтри тонкої очистки, високоточні прецизійні регулятори. Детально про доцільність їх використання ми писали у статті.

Як вибрати фільтр для повітря з редуктором тиску на фарбопульти (пульверизатор)

  • Витрата повітря: врахуйте споживання повітря пнвематичним пістолетом чи форсунки для розпилення фарби у камері.
  • Вхідний тиск: підбирайте такі компоненти, які витримуватимуть тиск нагнітання повітря компресором (від 3 до 12 бар в залежності від типу).
  • Тиск на фарбувальному пістолеті: переглянте рекомендації виробника вашого пневмоінструменту щодо дозволеного коливання тиску і переговоріть з маляром — для рівномірного нанесення деяких видів фарб потрібно дуже точно підтримувати цей параметр і використовувати не звичайні пнвеморегулятори, а більш дорогі прецизійні регулятори.
  • Ступінь фільтрації: Вирішіть, який ступінь фільтрації необхідний.

Наприклад: якщо витрата повітря фарбопульта до 700 нл/хв, тоді Вам підійде фільтр-регулятор стисненого повітря (SA-WM10-08). А якщо до 1400 нл/хв тоді модель SA-WM40-15.

Шукаєте де замовити блок підготовки повітря для фарбування?

Якщо Ви не впевнені, які фільтри й редуктори вам потрібні, зверніться до наших інженерів-консультації в інтернет-магазині Specialist — з радістю допоможемо обрати оптимальне обладнання за співвідношенням ціни та якості.

Телефонуйте безкоштовно по Україні

+38 0800 210 317

Блок підготовки повітря для фарбування: фільтр-регулятор з манометром

Вологовідділювач забезпечує фільтрацію повітря для фарбопульта, а регулятор тиску з манометром забезпечить постійний контроль встановленого значення тиску для фарбування.

Прецизійні регулятори тиску пістолетів для фарбування

Прецизійний регулятор тиску повітря з манометром SA-RP необхідний для точного підтримання тиску. Дозволяє отримати точне задане значення тиску від 0,05 бар. Зменшення та збільшення витрати не впливає на його вихідний тиск.

Блок підготовки повітря: переваги покупки у виробника пневматики Specialist

Придбання БПВ у нас забезпечує низку переваг. Наші співробітники мають досвід в проектувані та реалізації професійного обладнання для фарбування автомобілей й зможуть розробити схему з урахуванням ваших вимог та розрахунком витрат та тиску. Ми продаємо лише перевірену техніку — як промислові варіанти, так й більш бюджетні й дешеві блоки підготовки повітря, які, тим не менш, відповідають характеристикам й виконують базові функції.

Ми також радимо Вам звернути увагу на правильне обчислення діаметрів трубопроводу — довгі й вузькі за перерізом трубки часто стають причиною недостатку повітря на кінцевому фарбопульті.