Фільтр
- 1700 л/хв (1)
- 2000 л/хв (1)
- 2400 л/хв (1)
- 7 бар (1)
- 8 бар (1)
- 9 бар (1)
- 10 бар (1)
- 11 бар (1)
- 12 бар (1)
- 13 бар (1)
- 14 бар (1)
- 15 бар (1)
- 16 бар (1)
- З осушувачем (1)
- З частотним приводом (1)
- З ресивером (1)
- З ресивером 300 л (1)
- Потужність
- 15 кВт (1)
- 22 кВт (2)
- 380 Вольт (1)
- Стаціонарний (1)
- Номінальні витрати, нл/хв
- до 3800 (2)
- для видуву ПЕТ-тари (1)
- для лазерного різання (1)
Гвинтові компресори високого тиску
Компресори високого тиску Specialist — це промислові установки одноступеневого стиснення повітря у гвинтовій парі, що нагнітають високий тиск до 16 бар. Підвищене значення тиску в пневмосистемі потрібно для напівавтоматів видува ПЕТ-тари, верстатів для лазерної різки, аерації та інших специфічних використань.
Який купити компресор високого тиску?
У нас Ви можете купити компресорне обладнання напряму з Львівського складу, оскільки представлений на сайті асортимент є в наявності і готовий до відправки, встановлення та підключення.
На сайті представлена стандартна комплектація, але ми можемо переробити і модернізувати установку під ваші вимоги: зібрати аналогічний варіант більшої продуктивності, додати частотний перетворювач і синхронний двигун, що більш стійкі при роботі від бензогенераторів та ДБЖ, запропонувати дожимний компресор до 40 бар під замовлення, тощо.
Огляд компресора високого тиску Specialist
Гвинтовий компресор Specialist — це повністю готова до роботи збірка. Нагнітач необхідно встановити в підходящому під компресорну приміщені, підключити до трифазної мережі 380 Вольт або бензогенератору, патрубок — до повітряпроводу, виставити тиск на контролері і можна запускати. Будова гвинтового компресору високого тиску зроблена з урахуванням енергоефективності та запобіжними заходами, які захищають його від виходу з ладу.
- Гвинтовий мастилозаповнений блок з роторами 5:6 за німецькою технологією. Конструкція забезпечує ефективне стиснення, а також зносостійкість при роботі 24/7. Гвинти в 5~10 разів довше працюють без ремонту порівняно з поршневими голівками компресорів. Періодично необхідно заміняти підшипники і раз в 5-15 років може знадобитись відновлення самого стертого валу — на нього наплавляють сталь і сточують до попереднього діаметру, після чого гвинтовий блок знов працюватиме.
- Прямий привід з асинхронним двигуном.Гнучка муфта або жорстке з’єднання забезпечують краще ККД ніж ремінний привод, а відмова від шківів спрощує сервісне обслуговування.
- Контур повітря. Атмосферна повітряна суміш очищається на всмоктуванні, стискається, а після відділяється від мастила та охолоджується в радіаторі, що дає на виході більш якісне повітря. Також з виходу компресору воно одразу потрапляє в ресивер. Розширювальний бак не стільки створює запас, а усуває невеликі стрибки тиску пов’язані з нерівномірною подачею повітря та витратами. Також в ресивері повітря ще більш холоне та частково конденсується волога.
- Контур мастила. Система зроблена самопливною — механічні клапани забезпечують протікання компресорного мастила в потрібному напрямку, його очищення. Мастило має дуже багато функцій, які ми описали на сторінці про масляні компресори.
- Різні клапани та датчики тиску і температури забезпечують правильну роботу компресора та запобігають серйозним поломкам при несправності одного з елементів, витоку, тощо.
- Контролер з WI-FI. Контролер дозволяє виставляти значення тиску від 5 до 16 бар, переглядати покази датчиків, пробіг та контролювати час проведення техогляду та профілактичного обслуговування.