У тих випадках, коли внутрішнього демпфування пневмоциліндрів виявляється недостатньо, щоб погасити силу удару, необхідно застосовувати гідроамортизатор для більш ефективного і плавного гальмування в кінці ходу. Також спеціальні гідравлічні амортизатори можуть використовуватися для регулювання швидкості висування та втягування штока.
Призначення та будова гідроамортизаторів
Зовнішні гідравлічні пристрої для гальмування пневмоциліндрів за призначенням розділяють на декілька різновидів. Типи гідравлічних амортизаторів:
- Гідравлічні амортизатори (шок-абсорбери) із самокомпенсацією серії SC-АС призначені для ненаголошеної зупинки штока в кінці ходу;
- регульовані гідроамортизатори серії SC-АD, які відрізняються від серії SC-АС можливістю регулювати швидкість гальмування;
- гідравлічні стабілізатори швидкості серії SC-НР служать для забезпечення плавної та постійної швидкості переміщення пневмоциліндра.
Як влаштований гідродемпфер
Конструктивно гідродемпфер складається з наступних частин:
- Наконечник із нейлону (опціонально)
- Сталевий плунжер
- Сталевий корпус
- Акумулятор
- Отвори
- Пружина повернення
- Робоча рідина
- Поршень
- Зворотній клапан
На всьому корпусі гідродемпфера нарізана різьба, що не лише дозволяє встановлювати пристрій гальмування, а також підвищує ефективність відведення тепла.
Принцип роботи гідроамортизатора SC-AC
Гідроамортизатор для безударної зупинки SC-AC встановлюють таким чином щоб він був соосний з навантаженням (перекіс повинен бути менше 0,25°). У момент удару зовнішня сила передається через наконечник (1) та плунжер (2) на поршень (8), викликаючи його переміщення. Оскільки внутрішні порожнини амортизатора заповнені робочою рідиною, то стиск у безштоковій області призводить до її протікання через отвори (5) в акумулятор, який є трубкою з пористого матеріалу, а з акумулятора — у верхню камеру. Під час переміщення рідини відбувається перетворення механічної енергії на теплову, її перенесення на корпус та випромінювання у зовнішнє середовище. Таким чином відбувається розсіювання кінетичної енергії за допомогою гідродемпферу.
В кінці кожного циклу після зняття навантаження, зворотна пружина (6) повертає поршень у вихідне положення. Олія із штокової камери перетікає назад через зворотний клапан (9).
Робота гідроамортизатора SC-AD
Регульований гідродемпфер SC-AD має в конструкції дросель, прохідний переріз якого змінюється поворотом кільця регулювання (оберта кільця здійснюється за допомогою тонкого металевого стрижня). Таким чином можна обмежувати витрату олії, яка перетікає з однієї порожнини в іншу та керувати швидкістю гальмування. Для точності регулювання на корпус нанесена шкала від 0 до 6, де 0 відповідає повільному режиму гальмування, а 6 максимально швидкому. Обертати кільце регулювання можна тільки коли з гідравлічного демпфера SC-AD знято навантаження.
Регулювання швидкості SC-HR
Гідравлічний регулятор швидкості SC-HR за принципом дії схожий на гідродемпфери SC-AC і SC-AD, але його механізм забезпечує точне та стабільне управління швидкістю навантаження на всій довжині ходу штока. Гідрорегулятор швидкості використовується для різних типів автоматичних верстатів — свердлильних, шліфувальних, різання.
Гідравлічний регулятор швидкості може мати механічну або повітряну пружину для повернення.
Не вибрали гідроамортизатор або залишились питання?
Наші співробітники допожуть Вам обрати гідродемпфери та інші аксесуари до пневмоциліндрів.
Телефонуйте безкоштовно по Україні
+38 0800 210 317У нашому каталозі представлені односторонні гідроамортизатори. Ви також можете купити гідродемпфер двосторонньої дії на замовлення у нашого менеджера.