Гідравлічна олива компресорна
Олива компресорна — це гідравлічне мастило ISO VG 46 мінерально-синтетичне з вмістом присадок для повітряних компресорів гвинтових, лопатових та поршневих. В нас Ви можете купити масло фірмове, яке пройшло випробування й сертифікацію, які гарантують надійний захист гвинтової пари та подовження строку служби.
Характеристики компресорної оливи в'язкістю 46 мм²/с
Мастила ISO VG46 мають різну класифікацію через включення спеціалізованих присадок — тому одні більше призначені для трансмісій, гідравліки та вакуумних насосів, тоді як для компресора необхідні специфічні присадки проти спінення в суміші з повітрям та зі збереженням властивостей при роботі під тиском з нагріванням.
Якщо Ви змінили і помітили як мастило піниться чи утворюється відкладення — воно непідхоже чи низької якості. Ми рекомендуємо зупинити роботу і замінити оливу негайно, бо в протилежному випадку компресорне обладнання може зазнати необоротних пошкоджень дороговартісних гвинтів.
Які відмінності між компресорним мастилом та моторним?
Компресорне мастило є більш рідким, менш зольним і містить специфічні деаераційні й анти-пінні присадки, що перешкоджають утворенню бульбашок повітря. Якщо ви додали мастило в гвинтовий компресор, а воно почало пінитись — це мастило іншого призначення.
Використання невідповідних видів мастил знижує ефективність всієї компресорної установки і може призвести до поломок. Окрім цього це є порушенням правил експлуатації і знімає гарантійні зобов'язання з виробника і постачальника обладнання.
Яка в'язкість у компресорного мастила?
В повітряні компресори заливають мастила різної в'язкості:
- ISO VG 32 (вона ж VDL 46) — для гвинтових та лопастних компресорів (ротаційних). Цю оливу рідко використовують для поршневих установок;
- ISO VG 100/150 та VDL 100/150 — для більшості поршневих компресорів.
Бажано консультуватись із виробником компресора щодо вибору конкретної торгової марки мастила — оскільки продукти різного хім.складу можуть вступити між собою в реакцію, то краще уникати змішування.
Чи можна змішувати компресорні мастила?
Не бажано змішувати навіть дві однакових марки компресорного мастила від різних виробників через можливу реакцію їх компонентів з утворенням осаду та погіршення властивостей. Якщо ви прийняли рішення змінити постачальника мастила — повністью видаліть залишки старої оливи.
Чим замінити компресорне мастило?
Для нормальної роботи компресору потрібне спеціалізоване мастило, а непідходящі замінники ведуть до швидкої поломки.
Як часто міняти компресорне мастило?
Компресорне мастило необхідно час від часу доливати та повністю замінювати на нове згідно наведеного в паспорті графіку ТО — для гвинтових компресорів це кожні 500-2000 годин роботи (в залежності від типу охолодження та умов експлуатації). Склад та якість мастила теж впливає на частоту заміни — відпрацьоване мастило губить свої захисні властивості, а зовні це виражається у набувані темного кольору й присутність забруднення.
Параметри по ISO VG 46
ISO VG (viscosity grade) — показує клас оливи і значення в'язкості при температурі 40ºC:
- Середнє значення — 46 мм²/с;
- Мінімальне значення — 41,4 мм²/с;
- Максимальне значення — 50,6 мм²/с.
Сертифікація компресорної оливи від Specialist
Наша компанія "Спеціаліст" постачає компресорне обладнання з 2017 року. Ми постачаємо для нього перевірену гідравлічну оливу, яка пройшла лабораторні випробування:
- Випробування за методом R.O.C.O.T. на зміну стабільності до окислення залитої в черв'ячний або лопастний компресор оливи — визначає стійкість до окислювального старіння та відсутність нагарів та відкладень.
- Протизносові показники за методом Німа (FZG у відповідності з DIN 51 354, IP 334, ASTM D5133) — це практичний тест на здатність мастила утримувати масляну плівку та запобігати зношуванню та задирам зубців шестерні в умовах граничного тертя. Для якісних компресорних олив використовують найбільший 9 ступінь навантаження, щоб симулювати найтяжчі умови експлуатації та перевірити термоокислювальну стабільність.
-
Маркування за ISO 6743/3 показує для яких саме компресорів призначено мастило. Так, в нашому асортименті олива промаркована:
- DAH та DAB — оливи для поршневих компресорів. DAB вказує на вищі показники.
- DVA — мастила для ротаційних компресорів, включно з гвинтовими та лопастними.
Мінеральна VS синтетична олива для компресору
Мінеральне компресорне мастило це те, яке виготовляють на основі вуглеводнів нафтопереробки, тоді як синтетичні — це синтезовані сполуки ПАО, ПАГ, поліестер. Перевагою синтетичних вуглеводнів є можливість отримання рівномірного молекулярного складу мастила, що покращує характеристики оливи, але складність виробництва робить синтетику надто дорогою.
Популярними наразі є напів мінеральні та напів синтетичні оливи. Це дозволяє отримувати дуже стабільні властивості мастила, але за більш прийнятною ціною. У якості мінерального складника використовується парафінова основа, яка володіє унікальними властивостями — температурною та хімічною стійкістю. Саме такий змішаний тип оливи ми рекомендуємо для наших гвинтових компресорів.
При виборі будь-якого різновиду, звертайте увагу на відповідність та отримані сертифікати — адже саме вони показують наскільки добре було очищена мінеральна база мастила, наскільки воно якісно захищатиме компресорні гвинти.
Змінюйте використовуване мастило на інше лише у крайньому випадку — оскільки склад у виробників відрізняється, це може призвести до непередбачуваних реакцій. Бажано проконсультуватись з виробником перед заміною.
- Попередньо протестуйте оливи на відсутність утворення осаду при змішувані
- Повністю злийте старе мастило навіть якщо його строк експлуатації ще не пройшов
- Заливанням нового мастила змийте залишки старого та знов злийте
- Тільки після цього використовуйте нове мастило і спостерігайте за відсутністю утворення осаду, піни, тощо.