Фільтр

Гідравлічна олива компресорна



2,100 ₴-2,100 грн
Мастило компресорне 5 л VG 46

Мастило компресорне 5 л VG 46

Звичайна ціна 2,100 грн
Гідравлічна олива для компресорів, вакуумних насосів 5 л
4,200 ₴-4,200 грн
Мастило компресорне 10 л VG 46

Мастило компресорне 10 л VG 46

Звичайна ціна 4,200 грн
Гідравлічна олива для компресорів, вакуумних насосів 10 л

Олива компресорна — це гідравлічне мастило ISO VG 46 мінерально-синтетичне з вмістом присадок для повітряних компресорів гвинтових, лопатових та поршневих. В нас Ви можете купити масло фірмове, яке пройшло випробування й сертифікацію, які гарантують надійний захист гвинтової пари та подовження строку служби.

Характеристики компресорної оливи в'язкістю 46 мм²/с

Мастила ISO VG46 мають різну класифікацію через включення спеціалізованих присадок — тому одні більше призначені для трансмісій, гідравліки та вакуумних насосів, тоді як для компресора необхідні специфічні присадки проти спінення в суміші з повітрям та зі збереженням властивостей при роботі під тиском з нагріванням.

Якщо Ви змінили і помітили як мастило піниться чи утворюється відкладення — воно непідхоже чи низької якості. Ми рекомендуємо зупинити роботу і замінити оливу негайно, бо в протилежному випадку компресорне обладнання може зазнати необоротних пошкоджень дороговартісних гвинтів.

Які відмінності між компресорним мастилом та моторним?

Компресорне мастило є більш рідким, менш зольним і містить специфічні деаераційні й анти-пінні присадки, що перешкоджають утворенню бульбашок повітря. Якщо ви додали мастило в гвинтовий компресор, а воно почало пінитись — це мастило іншого призначення.

Використання невідповідних видів мастил знижує ефективність всієї компресорної установки і може призвести до поломок. Окрім цього це є порушенням правил експлуатації і знімає гарантійні зобов'язання з виробника і постачальника обладнання.

Яка в'язкість у компресорного мастила?

В повітряні компресори заливають мастила різної в'язкості:

  • ISO VG 32 (вона ж VDL 46) — для гвинтових та лопастних компресорів (ротаційних). Цю оливу рідко використовують для поршневих установок;
  • ISO VG 100/150 та VDL 100/150 — для більшості поршневих компресорів.

Бажано консультуватись із виробником компресора щодо вибору конкретної торгової марки мастила — оскільки продукти різного хім.складу можуть вступити між собою в реакцію, то краще уникати змішування.

Чи можна змішувати компресорні мастила?

Не бажано змішувати навіть дві однакових марки компресорного мастила від різних виробників через можливу реакцію їх компонентів з утворенням осаду та погіршення властивостей. Якщо ви прийняли рішення змінити постачальника мастила — повністью видаліть залишки старої оливи.

Чим замінити компресорне мастило?

Для нормальної роботи компресору потрібне спеціалізоване мастило, а непідходящі замінники ведуть до швидкої поломки.

Як часто міняти компресорне мастило?

Компресорне мастило необхідно час від часу доливати та повністю замінювати на нове згідно наведеного в паспорті графіку ТО — для гвинтових компресорів це кожні 500-2000 годин роботи (в залежності від типу охолодження та умов експлуатації). Склад та якість мастила теж впливає на частоту заміни — відпрацьоване мастило губить свої захисні властивості, а зовні це виражається у набувані темного кольору й присутність забруднення.

Параметри по ISO VG 46

ISO VG (viscosity grade) — показує клас оливи і значення в'язкості при температурі 40ºC:

  • Середнє значення — 46 мм²/с;
  • Мінімальне значення — 41,4 мм²/с;
  • Максимальне значення — 50,6 мм²/с.

Сертифікація компресорної оливи від Specialist

Наша компанія "Спеціаліст" постачає компресорне обладнання з 2017 року. Ми постачаємо для нього перевірену гідравлічну оливу, яка пройшла лабораторні випробування:

  • Випробування за методом R.O.C.O.T. на зміну стабільності до окислення залитої в черв'ячний або лопастний компресор оливи — визначає стійкість до окислювального старіння та відсутність нагарів та відкладень.
  • Протизносові показники за методом Німа (FZG у відповідності з DIN 51 354, IP 334, ASTM D5133) — це практичний тест на здатність мастила утримувати масляну плівку та запобігати зношуванню та задирам зубців шестерні в умовах граничного тертя. Для якісних компресорних олив використовують найбільший 9 ступінь навантаження, щоб симулювати найтяжчі умови експлуатації та перевірити термоокислювальну стабільність.
  • Маркування за ISO 6743/3 показує для яких саме компресорів призначено мастило. Так, в нашому асортименті олива промаркована:
    • DAH та DAB — оливи для поршневих компресорів. DAB вказує на вищі показники.
    • DVA — мастила для ротаційних компресорів, включно з гвинтовими та лопастними.

    Мінеральна VS синтетична олива для компресору

    Мінеральне компресорне мастило це те, яке виготовляють на основі вуглеводнів нафтопереробки, тоді як синтетичні — це синтезовані сполуки ПАО, ПАГ, поліестер. Перевагою синтетичних вуглеводнів є можливість отримання рівномірного молекулярного складу мастила, що покращує характеристики оливи, але складність виробництва робить синтетику надто дорогою.

    Популярними наразі є напів мінеральні та напів синтетичні оливи. Це дозволяє отримувати дуже стабільні властивості мастила, але за більш прийнятною ціною. У якості мінерального складника використовується парафінова основа, яка володіє унікальними властивостями — температурною та хімічною стійкістю. Саме такий змішаний тип оливи ми рекомендуємо для наших гвинтових компресорів.

    При виборі будь-якого різновиду, звертайте увагу на відповідність та отримані сертифікати — адже саме вони показують наскільки добре було очищена мінеральна база мастила, наскільки воно якісно захищатиме компресорні гвинти.

    Змінюйте використовуване мастило на інше лише у крайньому випадку — оскільки склад у виробників відрізняється, це може призвести до непередбачуваних реакцій. Бажано проконсультуватись з виробником перед заміною.

    1. Попередньо протестуйте оливи на відсутність утворення осаду при змішувані
    2. Повністю злийте старе мастило навіть якщо його строк експлуатації ще не пройшов
    3. Заливанням нового мастила змийте залишки старого та знов злийте
    4. Тільки після цього використовуйте нове мастило і спостерігайте за відсутністю утворення осаду, піни, тощо.