Гальмівні резистори
Зовнішні гальмівні резистори для частотних перетворювачів підключаються для розсіювання тепла при динамічному (примусовому) гальмуванні двигуна постійним струмом. Без динамічного гальмівного резистора висока напруга та перегрів може пошкодити ланку постійного струму й силові ключі частотнику.
Ми продаємо гальмівні резистори для ПЧ виробництва Nietz, які мають гарне співвідношення ціни та якості. В нашому ассортименті є дві серії:
- SPLC-ALR це гальмівні резистори в алюмінієвому корпусі трапецевидної прямокутної форми, що мають одночасно гарну теплопровідність та стійкість до корозії. Всередині знаходиться нагрівальний елемент у вигляді спіралі із високим опором (наприклад, із ніхрому, опір якого в 4 рази більше ніж у міді), що дозволяє отримати резистор з необхідною потужністю при його компактності. Цей клас гальмівних резисторів є популярним для перетворювачів частоти малої та середньої потужності;
- SPLC-WR належить до керамічних гальмівних резисторів. В них проволка із ніхрому або фехралю є намотаною на керамічну основу циліндричної форми. Корозійна стійкість та здатність витримувати дуже високий струм робить доцільним придбання керамічних гальмівних резисторів для частотників більш потужних;
Як підібрати гальмівний резистор для частотного перетворювача?
Малопотужні перетворювачі частоти Nietz до 11 кВт з нашого каталогу мають вже вбудовані гальмівні резистори. Їх наявність Ви можете побачити на схемах підключення, а стандартний номінал вказано в специфікації.
Частотний перетворювач | Гальмівний резистор | ||
---|---|---|---|
Потужність | Тип | Потужність | Опір |
0,4 кВт | 1ф | 80 Вт | 200 Ом |
3ф | 750 Ом | ||
0,75 кВт | 1ф | 100 Вт | 200 Ом |
3ф | 750 Ом | ||
1,5 кВт | 1ф | 300 Вт | 100 Ом |
3ф | 400 Ом | ||
2,2 кВт | 1ф | 300 Вт | 70 Ом |
3ф | 250 Ом | ||
3,7 кВт | 1ф | 500 Вт | 75 Ом |
3ф | 150 Ом | ||
5,5 кВт | 3ф | 500 Вт | 100 Ом |
7,5 кВт | 1000 Вт | 75 Ом | |
11 кВт | 1000 Вт | 50 Ом |
Для інверторів 15 кВт й вище необхідно підмикати окремі резистори або модуль, який розподілює навантаження між декількома резисторами гальмівними, що дає сумарно більшу потужність.
Найпростіший спосіб вибрати резистор — за потужністю двигуна, проте більш правильно врахувати й інерційність навантаження, й необхідний час гальмування. Правильний розрахунок і вибір резистора забезпечить надійну роботу частотного приводу.
Потужність інвертора | Модуль | Еквівалентна потужність і опір резисторів | Число резисторів | |
---|---|---|---|---|
15 кВт | DBU-4015 | 1560 Вт | 40 Ом | 1 |
18,5 кВт | DBU-4030 | 4800 Вт | 32 Ом | |
22 кВт | 27,2 Ом | |||
30 кВт | 6000 Вт | 20 Ом | ||
37 кВт | DBU-4045 | 9600 Вт | 16 Ом | |
45 кВт | 13,6 Ом | |||
55 кВт | DBU-4030 | 6000 Вт | 20 Ом | 2 |
75 кВт | DBU-4045 | 9600 Вт | 13,6 Ом | |
110 кВт | DBU-4030 | 20 Ом | 3 | |
160 кВт | DBU-42220 | 40 кВт | 3,4 Ом | 1 |
220 кВт | 60 кВт | 3,2 Ом | ||
300 кВт | 40 кВт | 4,5 Ом | 2 | |
600 кВт | 4,5 Ом | 4 |
Гальмівні резистори підключаються паралельно, тож їх кількість та характеристики визначаються наступним чином:
- Загальна потужність дорівнює добутку потужності на кількість резисторів
- Опір, навпаки, ділиться на число