Фільтр
- Різьба
- G 1" (2)
- G ½" (3)
- G ¼" (3)
- Номінальні витрати, нл/хв
- до 1000 (1)
- до 1700 (2)
- до 2800 (1)
- до 3800 (1)
- до 9100 (1)
- не менше 10000 (1)
Блок підготовки повітря для шиномонтажного верстату
Блок підготовки повітря для шиномонтажного верстату — це група пристроїв, що складається з фільтр-регулятора з манометром та лубрикатором (мастилорозпилювачем) та використовується перед подачею компресорного повітря до стендів бортування колес вантажних та легкових автомобілів, борторозширювачів або пневмогідравлічних верстатів для првки дисків. Збірка для підготовки повітря очищує стиснене повітря, дозволяє встановити робочий тиск та змастити пневмопривод зсередини.
Також дані блоки підготовки повітря окрім стендів в автомайстерні застосовують для роботи пневматичних інструментів, які вимагають змащення — пневмогайковертів, шліфувальних машинок, тощо. Для покраски авто пульверизатором та накачування колес застосовують інша комплектації повітряної підготовки, які ми також можемо запропонувати.
Бажаєте купити блок для шиномонтажного верстату?
Компанія “Спеціаліст” здійснює продаж пневматики для СТО автомобілів. Ми залюбки підберемо для Вас комплектуванні та запчастини для шиномонтажу — від компресора до пневмоінструменту й пневмоциліндрів, які ми виробляємо в Україні.
Замовляйте по телефону:
+38 0800 210 317Як вибрати блок підготовки повітря шиномонтажного стенду?
Можна виділити 4 основні величини, на які слід звернути увагу передусім:
Вхідний тиск. Зазвичай повітряні компресори на СТО нагнітають максимум 8~10 бар й більшість представлених на українському ринку пневматичних блоків підготовки й очищення повітря витримують такі значення атмосфер.
Регульований вихідний тиск. Більша частина пневморегуляторів на українському ринку підтримує налаштування в межах від 0,5 до 8,5 бар. Це ідеально підходить для шиномонтажних стендів, які в середньому мають робочі параметри від 5 до 8 бар.
Інколи постачальники вказують робочі характеристики шиномонтажного стенду саме при 10 бар — зазвичай це є виключно маркетинговим ходом, щоб вказати вищими зусилля бортовіджиму, які зростають разом із тиском.
Повітряні витрати. Шиномонтажні верстати мають невеликі повітряні витрати, через що можна використовувати мініатюрні і недорогі блоки підготовки повітря загальнопромислового використання. Наприклад, для шиномонтажного верстату вантажних автомобілів 26 дюйм споживаний об’єм можуть складати 400 нл/хв, тоді як менші машини споживають близько 200 нл/хв. Важливо брати не середнє значення за паспортом стенду, а саме максимальне й закладати 10~30% запасу. Для обох випадків підходящим варіантом є маленький недорогий блок підготовки повітря розрахований на 500~700 нл/хв.
Ступінь фільтрації. Виробниками шиномонтажних верстатів рекомендоване очищення повітря до 20~25 мкм (грубе) або до 5 мкм (тонке). Тонкість фільтрації залежить лише від установленного всередину змінного фільтроелементу — Ви можете замовити в нас будь-який окремо.
Який блок підготовки повітря є кращим для шиномонтажу?
Ми завжди рекомендуємо клієнтам купувати блоки підготовки стисненого повітря для шиномонтажу з автоматичним зливом конденсату. Оскільки рідину слід регулярно зливати з ємності вологовідділювача, то пристрої з автоматичним клапаном не тільки спрощують обслуговування, але й захищають всю пневмосистему від можливого переповнення чаши фільтра й припинення фільтрації.
Яке мастило заливати в лубрикатор шиномонтажного верстату?
В пневматичні лубрикатори шиномонтажних станків слід заливати спеціалізоване мастило для пневмо- й гідравлічних систем стандарту ISO VG32. Ви можете купити оливу як безпосередньо в компанії Specialist, так і знайти в магазинах, які торгують синтетичними мастилами, гідравлічними й пневматичними пристроями.