Фільтр
- Потужність
- 2.2 кВт (0)
- 4 кВт (1)
- 5.5 кВт (0)
- 7.5 кВт (0)
- 11 кВт (0)
- 15 кВт (0)
- 22 кВт (0)
- 30 кВт (0)
- 37 кВт (0)
- 45 кВт (0)
- 55 кВт (0)
- 75 кВт (0)
- Номінальні витрати, нл/хв
- до 500 (2)
- до 1000 (1)
- до 1700 (7)
- до 2800 (3)
- до 3800 (5)
- до 5000 (2)
- до 8000 (4)
- до 9100 (2)
- не менше 10000 (2)
Гвинтові компресори повітря та їх запчастини
Гвинтові компресори серії SCC-ZA
Стаціонарні гвинтові компресори для стиснення повітря — це зібране в корпусі обладнання, готове до встановлення та роботи. Управління відбувається за допомогою вбудованого спеціалізованого контролеру.Гвинтові компресори з тиском 16 бар (серія SCC-ZAHY)
Гвинтові компресори на ресивері можуть нагнітати до 16 бар. Використовуються для лазерної різки та видуву ПЕТ-тари.Гвинтові компресори з перетворювачем частоти
Гвинтові компресори потужністю понад 11 кВт можуть постачатись із вбудованим частотним перетворювачем, що підвищує ефективність генерування стисненого повітря та економить електроенергію.Гвинтові компресори з ресивером (10 бар)
Ця збірка передбачає встановлення гвинтового компрессору зверху на ресивері для економії простору. Ресивер підвищує енергоефективність системи та стабілізує тиск повітря.Запчастини гвинтового компресору
Ми постачаємо оригінальні комплектуючі компресорів повітря, необхідні для заміни та ремонту — фільтри, датчики, гвинтові блоки та сальники.Який гвинтовий компресор можна купити у компанії "Спеціаліст"?
Ми постачаємо компресори серії SCC-ZA, які є стаціонарними, одноступінчастими, ротаційними гвинтовими компресорами з упорскуванням мастила та прямим приводом від електродвигуна.
Цей тип гвинтових компресорів для повітря відрізняється надійною роботою, малим зносом деталей, невеликою вібрацією, низьким рівнем шуму та високою ефективністю.
У процесі роботи мастило безперервно впорскується в камеру стиснення та підшипники для досягнення наступних ефектів:
- Рідка плівка із мастила утворює своєрідне ущільнення між роторами, що покращує зчеплення між гвинтовою парою без сильного тертя. Тому ведений ротор приводиться в рух основним ротором без використання високоточного синхронізуючого механізму;
- Мастило заповнює простір між ротором та корпусом, чим забезпечує герметичність відсіків;
- Використання змащування зменшує рівень шуму, створюваний високочастотним стиском;
- В ході стиснення до 16 бар температура не перевищує точку спалаху самого мастила, тож воно ефективно поглинає тепло, яке виділяється при стисканні. Це усуває можливе тертя через теплове розширення ходової частини.
Структура механізму гвинтового повітряного компресора
Гвинтові повітряні компресори серії SCC-ZA є двогвинтовими компресорами прямого витіснення, тобто мають у гвинтовому блоці два зубчаті ротори. Повітря у компресорний гвинтовий блок надходить зверху через забірник повітря та впускний клапан, а збоку чи знизу знаходиться вихід стисненого повітря з домішками мастила.
Особливості будови гвинтової пари
У гвинтовому блоці розташована пара гвинтів. Це ведений та ведучий ротор, які виготовлені з високою точністю на верстаті з ЧПУ. Ротори розрізняють за кількістю фігурних зубів: у ведучого (охоплюваного) ротора 5 зубців, а у веденого (що охоплює) — 6. Ротори встановлені горизонтально всередині гвинтового блоку та паралельно один до одного. Зубці утворюють спіраль навколо зовнішнього краю ротора, а два зубці входять у зачеплення один з одним.
Обидва кінці основного та допоміжного роторів підтримуються підшипниками. Кожен вхідний кінець має роликовий підшипник, а кожен роликовий підшипник має осьовий підшипник та опору роликового підшипника. Роликові підшипники знімають дію радіальних сил навантаження, тоді як осьові опорні підшипники — осьові зусилля.
Ми постачаємо гвинтові блоки з прямим приводом через гнучку муфту. Еластична муфта безпосередньо з'єднує вихідний вал двигуна із зовнішнім валом гвинтового блоку, а швидкість обертання внутрішнього ротора збільшується за допомогою трансмісії у вигляді комплекту високоточних шестерень. Через це вартість гвинтового компресора з прямим приводом вища, але він надійніший й продуктивніший ніж ті, що з ремінним приводом.
Зчеплення
Двигун надає руху головний ротор через муфту, що збільшує шестірню або ремінь. Завдяки зачепленню між ними провідний ротор безпосередньо приводить у рух ведений. Мастило впорскується безпосередньо з нижньої частини корпусу компресора через сопло в частину, що зачіпляється між роторами і змішується з повітрям, забираючи тепло, що виділяється при стиску. Тим самим справляючи охолодний вплив. У той же час утворюється рідка плівка, що запобігає прямому контакту між металом і металом ротора і закриває зазор між ротором і корпусом. Масло, що впорскується, також може зменшити шум, викликаний високошвидкісним стиском. Через різницю в тиску вихлопних газів вага розпилювача приблизно в 5-10 разів перевищує вагу повітря.
Принцип стиснення гвинтовим компресором
Стиснення повітря проходить в чотири етапи, які зображені на рисунку.
Всмоктування
Гвинтові компресори не мають нагнітального клапана, а надходження повітря у гвинтовий блок контролюється впускним клапаном. Під час обертання гвинтів зубці головного та допоміжного гвинта виходять із зачеплення і таким чином утворюється та поступово западина між ними, об'єм якої заповнюється повітрям через властивість газів займати весь доступний їм об'єм.
Відсічка всмоктування
Після захоплення повітря, рух роторів призводить до того що повітря закрите. і герметизується. Після всмоктування простір між поверхнею гвинтів та корпусом гвинтового блоку зменшується і при цьому не відбувається витік повітря з міжзубного простору.
Стиснення та впорскування мастила
У процесі переміщення порції повітря до випускного отвору простір зменшується, стискається повітря і тиск зростає. У порожнину стиску впорскується мастило.
Нагнітання
У міру пересування тиск наздоганяє найвищого значення, а стиснене повітря виштовхується у випускний отвір.
До пневмосистеми повітря надходить очищенним від мастила завдяки якісному сепаратору (мікроскопічні домішки мастила в повітрі допускаються для подальшого технічного використання).
Управління гвинтовим компресором
Компресор оснащений мікрокомп'ютерним блоком керування з РК-дисплеєм, що при мінімальних споживаннях електроенергії надає оператору зручний інтерфейс для керування роботою компресора, моніторингу та захисту. Управління компресором "Спеціаліст" складається з повністю автоматизованої комп'ютерної системи, яка контролює ключові моменти роботи та дозволяє переглядати всі вимірювання, отримані від датчиків. Система самостійно аналізує робочі показники, що дозволяє оператору швидше реагувати на можливі несправності. Система може бути підключена до системи моніторингу заводу.
За запитом клієнта можливе встановлення сенсорної панелі управління, яка має розширену систему моніторингу, дозволяє перевіряти роботу всіх датчиків у режимі реального часу і краще налаштувати систему навантаження та розвантаження компресора, а також систему контролю фаз, захисту електродвигуна та основних датчиків гвинтового компресора, що дуже актуально для реалій України.
В найновіших моделях гвинтових компресорів 2022 року випуску ми вже встановлюємо модуль Wi-Fi, який дозволяє Вам віддалено підключатися і спостерігати за роботою основних вузлів компресора і планувати графік ТО.
Відповіді на поширені запитання клієнтів про гвинтові компресори
Для чого потрібний гвинтовий компресор?
Гвинтовий компресор необхідний для нагнітання повітря тиском понад 7 бар для подальшого його використання у пневматичній системі. Стиснене повітря може застосовуватись для очищення рукавних фільтрів, струшування бункерів сипучих матеріалів, операцій переміщення та утримування, видуву ПЕТ-пляшок, тощо.
Як працює гвинтовий компресор?
Повітря надходить через повітряний забірник і впускний клапан до гвинтового блоку компресора. Оскільки гвинт або гвинтова пара обертаються, то повітря, що потрапило у порожнину між гвинтами та корпусом замикається, поступово переміщується між порожнинами, де зменшується об’єм простору і відбувається стискання повітря.
Як правильно обрати гвинтовий компресор?
Головними параметрами при виборі повітряного гвинтового компресору є необхідна продуктивність та тиск нагнітання. Ці параметри обирають відштовхуючись від того, до якого кінцевого обладнання компресор буде надавати стиснене повітря. Наприклад, загальнопромислові системи з пневмоциліндрами зазвичай працюють під тиском від 4 до 10 бар; пістолети для фарбування поверхонь — від 10-15 бар; видув ПЕТ-пляшок — до 35-40 бар. Витрати повітря пневмоінструменту мають бути вказані в інструкції, а пневмоциліндрів — розраховані інженером-проектувальником системи. Тож для правильного вибору компресору ми радимо звертатись до фахівців.
Що таке продуктивність компресора повітря?
Продуктивність компресора — це його головний параметр, що відображає об'єм повітря, який він здатний стиснути в одиницю часу. Зазвичай вимірюється в нл/хв тобто числі "нормальних" літрів в хвилину — об'єм повітря при атмосферному тискові і температурі 20 °С. Важливо зазначити, що максимальна продуктивність компресора залежить від налаштованого на виході тиску.
Чим гвинтовий компресор краще за поршневий?
Гвинтові компресори мають вищу продуктивність (ККД до 99%), можуть працювати без зупинок та більш довговічні.
Чому гвинтовий компресор сильно нагрівається та вимикається?
Перегрів компресора найчастіше пов'язаний з несправностями різних елементів або неправильним використанням мастила (несвоєчасна заміна мастила, використання непризначених для компресора марок мастил). При перевищені температури контролер автоматично вимикає компресор. Для з'ясування причини перегрівання необхідний огляд фахівця.