Условия обслуживания

Публічний договір

Цей договір адресований Споживачам і є офіційною і публічною пропозицією Продавця, в особі ТОВ «ПНЕВМОПРИВОД» (ЄДРПОУ 39410626). Споживач, діючи з метою придбання Товару, приймає умови цього договору (далі — Договір) про нижченаведене:

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Цей договір є договором публічної оферти (згідно ст. 633, 641 і гол. 54 Цивільного кодексу України), його умови однакові для всіх Покупців.

1.2. У разі прийняття умов Договору, тобто публічної оферти Продавця, Споживач стає Покупцем.

1.3. Укладаючи Договір, Покупець підтверджує, що цілком і повністю ознайомлений та згоден з його умовами, а також у разі, якщо Покупець є фізичною особою, дає дозвіл на обробку Продавцем своїх персональних даних з метою можливості виконання умов цього Договору, можливості проведення взаєморозрахунків, а також для отримання рахунків, актів та інших документів. Дозвіл на обробку персональних даних діє протягом усього строку дії Договору, а також протягом необмеженого строку після закінчення його дії. Крім цього, укладенням цього Договору, Замовник підтверджує, що він повідомлений (без додаткового повідомлення) про права, встановлені Законом України «Про захист персональних даних», мету збору даних, а також про те, що його персональні дані передаються Продавцю з метою можливості виконання умов цього Договору, можливості проведення взаєморозрахунків, а також для отримання рахунків, актів та інших документів. Замовник також погоджується з тим, що Продавець має право надавати доступ та передавати його персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень Замовника, не змінюючи при цьому мету обробки персональних даних. Обсяг прав Замовника, як суб'єкта персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» йому відомий і зрозумілий.

2. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ

Відвідувач сайту — фізична особа, що відвідує сайт без мети розміщення Замовлення.

Користувач — фізична особа, відвідувач Інтернет-магазину, який приймає умови цього Договору і бажає розмістити Замовлення на www.spc.com.ua. Користувач також може бути представником зазначеного їм юридичної особи.

Покупець — Користувач, який розмістив Замовлення через Кошик в інтернет-магазині spc.com.ua або повідомив про бажання здійснити покупку Товару й подав дані для оформлення Замовлення в усній довільній формі по телефону або в переписці з Продавцем.

Продавець — ТОВ «ПНЕВМОПРИВОД» (ЄДРПОУ 39410626).

Інтернет-магазин — інтернет-сайт, створений на платформі Shopify і розташований у мережі Інтернет за адресою www.spc.com.ua, де представлені Товари, пропоновані Продавцем для придбання, а також умови оплати і доставки Товару Покупцеві.

Платформа Shopify — інтернет-сайт, розташований в мережі Інтернет за адресою www.shopify.com, який надає Продавцю послуги для розміщення на його Інтернет-магазину, а Користувачеві доступ до перегляду Інтернет-магазину Продавця і інші функції, включаючи можливість реєстрації на Платформі, використання кошика Товарів та форми для офоромлення замовлення, а також інших функцій і послуг, які надає Платформа Shopify.

Товар — опублікований на сайті Інтернет-магазину перелік товарів, по яких вказується ціна, назва і опис. Товар може не супроводжуватися його зображенням. Характеристики та фотографії носять виключно ознайомлювальний характер та можуть відрізнятися від товару, фактично наявного на складі.

Замовлення — оформлений належним чином запит Покупця на придбання і доставку товарів за вказаною Покупцем адресою.

Кошик — персональний розділ Покупця на майданчику Shopify, у якому відбиваються деталі Замовлення та його персональна інформація.

Менеджер — представник Продавця, який здійснює обробку Замовлень Покупця в Інтернет-магазині.

3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

3.1. Предметом цього Договору є надання можливості Користувачу набувати для особистих та інших потреб Товари, представлені в каталозі Інтернет-магазину за адресою www.spc.com.ua.

3.2. Ця Угода поширюється на всі види Товарів і послуг, представлених в Інтернет-магазині, поки такі пропозиції з описом присутні в каталозі Інтернет-магазину.

4. РЕЄСТРАЦІЯ НА САЙТІ

4.1. Реєстрація здійснюється на Платформі Shopify. Продавець НЕ несе відповідальності за будь-які протиправні дії власника та співробітників Платформи Shopify і інших Користувачів, а також за розголошення Користувачем своїх даних у загальному доступі.

4.2. Реєстрація на Платформі Shopify НЕ є обов'язковою для оформлення Замовлення безпосередньо в Продавця. Покупець може надати відомості Продавцю для обробки його Замовлення без реєстрації на Платформі — через пошту spcpneumo@gmail.com та/або за телефоном +3 0800 210 317.

4.3. Продавець не несе відповідальності за точність та правильність інформації, наданої Користувачем при реєстрації та/або оформленні Замовлення.

4.4. Спілкування користувача / Покупця з представниками Продавця повинна будуватися на принципах загальноприйнятої моралі і комунікаційного етикету. Строго заборонено використання нецензурних слів, лайки, образливих виразів, а також погроз і шантажу, в незалежності від того, в якому вигляді і кому вони були адресовані.

5. ТОВАР І ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ПОКУПКИ

5.1. Продавець забезпечує наявність на своєму складі Товарів, представлених в Інтернет-магазині. Супроводжуючі Товар фотографії можуть незначно відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару, враховуючи особливості колірної передачі різних пристроїв, з допомогою яких проглядається Інтернет-магазин. Супроводжуючі опис Товару / характеристики не претендують на вичерпну інформативність і можуть містити друкарські помилки.

5.2. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів на складі Продавця, останній вправі виключити зазначений Товар із Замовлення / анулювати Замовлення Покупця, повідомивши про це Покупця шляхом направлення відповідного електронного повідомлення за адресою, вказаною Покупцем при реєстрації, або повідомити Покупця іншим способом.

5.3. У разі анулювання повністю або частково передплаченого Замовлення Покупцем або Продавцем, вартість анульованого Товару повертається Продавцем Покупцю способом, яким Товар був оплачений.

5.4. Покупець несе повну відповідальність за надання неточних, неправильних і неправдивих відомостей, що спричинили неможливість належного виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем.

5.5. Після оформлення Замовлення в Інтернет-магазині Покупцеві надається інформація про передбачувану дату доставки шляхом надіслання електронного повідомлення за адресою, вказаною Покупцем при реєстрації, або на телефон. Менеджер, що обслуговує дане Замовлення, уточнює деталі Замовлення, погоджує дату доставки, яка залежить від наявності замовлених Товарів на складі Продавця і часу, необхідного для обробки і доставки Замовлення.

5.6. Очікувана дата доставки Покупцеві повідомляється Менеджером, обслуговуючим Замовлення, по електронній пошті або при контрольному дзвінку Покупцеві.

6. ЦІНА І ПОРЯДОК ОПЛАТИ

6.1. Ціна кожного окремого Товару визначається Продавцем і вказується в Інтернет-магазині. Ціна Замовлення визначається шляхом додавання ціни всіх включених до Замовлення Товарів і ціни доставки, яка дорівнює сумі, що підлягає сплаті, що вказується Інтернет-магазині при оформленні Замовлення в момент його розміщення.

6.2. Ціна договору дорівнює ціні Замовлення. Сума Замовлення може змінюватися залежності від ціни, числа або переліку Товарів.

6.3. Покупець здійснює оплату Товару згідно Замовлення. Покупець самостійно обирає один з наступних способів оплати:

- Готівковий розрахунок;

- Безготівковий розрахунок.

6.4. Оплата Товарів здійснюється в гривнях.

6.5. Замовлення вважається сплаченим з моменту надходження оплати на розрахунковий рахунок Продавця. Факт оплати Замовлення свідчить про згоду Покупця з умовами цього Договору.

6.6. Ціна Товару, зазначена в Інтернет-магазині, може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку. При цьому ціна на замовлений Покупцем Товар зміні не підлягає.

6.7. До моменту зарахування коштів Покупця на розрахунковий рахунок Продавця товар не резервується. Продавець не може гарантувати наявність Товару Продавця у кількості, зазначеній в момент оформлення Замовлення, в результаті чого можуть збільшитися терміни обробки Замовлення.

7. ВІДМОВА ВІД ТОВАРУ, ОБМІН ТОВАРУ, ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ТА КОШТІВ

7.1. Відмова від Товару, замовленого Покупцем через Інтернет-магазин, і повернення Товару здійснюється згідно з цим Договором.

7.2. Покупець має право відмовитися від замовленого Товару в будь-який час до його отримання, а після отримання Товару — здійснити його повернення протягом 14 днів (не рахуючи дня купівлі), за винятком Товарів, зазначених у п. 7.4. цього Договору.

Повернення Товару після отримання можливе у випадку, якщо він не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також в наявності документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного Товару.

7.3. Повернення Товару неналежної якості:

7.3.1. При отриманні Товару Покупець зобов'язаний перевірити його зовнішній вигляд на відсутність видимих дефектів, кількість, а також комплектність згідно з розміщеним Замовлення. Після одержання Товару Покупцем і підписи їм супроводжуючих документів не приймаються претензії щодо кількості, комплектності, товарного вигляду і зовнішнього вигляду Товару.

7.3.2. Під Товаром неналежної якості мається на увазі Товар, який має явний дефект виробничого характеру.

7.3.2.1. НЕ є ознакою неналежної якості відмінність кольору, елементів дизайну або оформлення від заявленого в Інтернет-магазині опису.

7.3.2.2. НЕ є ознакою неналежної якості Товару відмінність його характеристик від зазначених в Інтернет-магазині, якщо така відмінність пов'язана з індивідуально-визначеними Замовником характеристиками Товару (зміна за бажанням Покупця розмірів, матеріалів, комплектації тощо, яке може спричинити за собою зміну ваги виробу, його робочих характеристик, способів кріплення тощо).

7.3.2.3. НЕ є ознакою неналежної якості Товару пошкодження, поломки і дефекти, які виникли в результаті неправильного поводження з Товаром після отримання його Покупцем: порушень умов зберігання, транспортування, установки або використання.

7.3.3. Покупець має право подати скаргу (претензію) Продавцю на заміну Товару неналежної якості протягом одного року, якщо виробничий дефект отриманого Товару було виявлено протягом дії гарантійного строку, вказаного в Інтернет-магазині. У скарзі Покупець повинен вказати:

· відомості для ідентифікації його Замовлення (назва Покупця, дата Замовлення, номер рахунку та/або дата отримання Товару, його найменування, код та/або серійний номер);

· причини скарги та, при необхідності, результат експертизи.

7.3.4. Продавець розглядає скаргу (претензію) протягом 14 днів з моменту її отримання. Продавець має право вимагати додаткову інформацію для прийняття рішення по скарзі (претензії) Покупця. Покупцеві повідомляють результат.

7.3.5. Якщо прийнято рішення задовольнити відправлену скаргу (претензію) Продавець повинен запропонувати ремонт або заміну Товару неналежної якості. За бажанням Покупця, Продавець повинен забезпечити зворотну доставку Товару неналежної якості на склад Продавця за рахунок Продавця.

7.3.6. Якщо на момент заміни Товару неналежної якості такої і аналогічний товар відсутній у продажу у Продавця, то Покупець має право відмовитися від Товару і вимагати повернення грошової суми, сплаченої за Товар. Покупець зобов'язаний упакувати Товар і відправити його Продавцю, а Продавець — повернути сплачену за повернений товар грошову суму протягом 10 днів з дня повернення Товару.

7.4. Товари, які НЕ підлягають поверненню Продавцеві:

7.4.1. Покупець НЕ може відмовитися від Товару належної якості, який має індивідуально-визначені властивості, якщо Товар може бути використаний виключно Покупцем, який його придбав (змінені за бажанням Покупця розміри, матеріали, вироби та інше). Підтвердженням того, що Товар має індивідуально-визначені властивості є відмінність розмірів, матеріалів, комплектації або інших характеристик замовленого Товару від стандартних «за замовчуванням», які заявлені в Інтернет-магазині.

7.4.2. Покупець НЕ може відмовитися від Товару належної якості, якщо таким Товаром є пневматичний циліндр (пневмоциліндр). Всі види пневматичних циліндрів з Інтернет-магазину поставляються з індивідуальними розмірами під Замовлення, в ході складання даного готового виробу відбувається обрізка заготовок гільзи, штока і т. д.

7.5. Порядок повернення Товару Продавцю:

7.5.1. Для відмови від Товару згідно п. 7.2 Покупець повинен повідомити Продавця про свій намір та підстави, на яких буде здійснюватися повернення Товару, відправивши лист на електронну пошту spcpneumo@gmail.com.

7.5.2. Повернення Товару після отримання можливий у випадку, якщо він не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також в наявності документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного Товару.

7.5.3. Покупець повинен упакувати Товар і вкласти в упаковку підписану заяву на повернення, а також розрахунковий документ, який підтверджує придбання Товару.

7.5.4. Покупець повинен своєчасно надіслати Товар для повернення на юридичну особу Продавця службою доставки, погодженою з Продавцем. Упакований Товар вагою до 10 кг і висотою, шириною і глибиною не більше 100 см може бути відправлений на відділення «Нової Пошти» №5 міста Кам'янське Дніпропетровської області. Товари більшої ваги і розміру повинні бути відправлені безпосередньо на склад Продавця. При поверненні Товару належної якості доставка і транспортування сплачується за рахунок Покупця. Своєчасним вважається відправлення Покупцем Товару на повернення протягом 14 днів з моменту отримання Товару (не враховуючи день одержання Товару).

7.6. Продавець повертає Покупцю сплачену грошову суму за повернений Товар належної якості за вирахуванням всіх витрат Продавця, пов'язаних з доставкою Товару до Покупця і назад та перерахування грошових коштів на рахунок Покупця. Повернення грошей Покупцю здійснюється протягом 3 робочих днів з моменту надходження на склад Продавця повернутого Товару разом із заповненим Покупцем заявою на повернення.

7.7. У разі необхідності здійснення повернення Продавцем коштів Покупцеві, останній зобов'язаний повідомити Продавця реквізити банківського рахунку, на який Продавець повинен перерахувати грошові кошти.

Ці та інші умови повернення товару також вказані на сторінці Умови повернення.

8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

8.1. Продавець не несе відповідальності за вибір Покупцем Товару, він лише гарантує відповідність замовлених одиниць Товару.

9. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ І ЗАХИСТ ІНФОРМАЦІЇ

9.1. При реєстрації та використанні платформи Shopify Користувач надає свої особисті дані платформі Shopify. Продавець НЕ несе відповідальність за збереження і використання особистих даних Користувача переданих Shopify і третім особам.

9.2. При зверненні до Продавця з метою Замовлення Користувач обов'язково повинен надати Продавцю свої особисті дані, такі як ПІБ, номер телефону, адресу електронної пошти та адресу доставки, а також повну назву юридичної особи, якщо Користувач є представником даної юридичної особи. Користувач надає дані Продавцю безпосередньо за допомогою телефону або повідомлень, або через повне заповнення форми "Офорити замовлення" на сайті, в ході чого Продавець автоматично отримує особисті дані Користувача для його ідентифікації.

9.3. Надаючи свої персональні дані Продавцю, Відвідувач / Користувач / Покупець погоджується на їхню обробку Продавцем, в тому числі і з метою просування Продавцем товарів та послуг, а також передачу персональних даних третім особам, залученим Покупцем для виконання зобов'язань перед Відвідувачем / Користувачем / Покупцем у межах договору Публічної оферти.

9.4. Продавець використовує персональні дані Відвідувача / Користувача / Покупця:

- для виконання своїх зобов'язань;

- для оцінки та аналізу роботи;

- для визначення переможця в акціях, які проводять Продавець.

9.5. Продавець має право надсилати інформаційні, у тому числі рекламні повідомлення на електронну пошту та мобільний телефон Відвідувача/Користувача/Покупця за його згодою. Відвідувач / Користувач / Покупець має право відмовитись від отримання рекламної та іншої інформації без пояснення причин відмови.

9.6. Службові повідомлення, що інформують Користувача / Покупця про замовлення та етапи його обробки, надсилаються автоматично і не можуть бути відхилені Користувачем / Покупцем.

10. ДОДАТКОВІ УМОВИ

10.1. Інтернет-магазин Продавця та надані Shopify сервіси можуть бути тимчасово, частково або повністю недоступні через проведення профілактичних або інших робіт, або з будь-яких інших причин технічного характеру. Продавець НЕ відповідає за доступність Shopify та Інтернет-магазину Користувачеві.

10.2. До відносин між Відвідувачем / Користувачем / Покупцем та Продавцем застосовуються положення українського законодавства.

10.3. Сторони докладають максимальних зусиль для усунення розбіжностей виключно шляхом переговорів. У разі не досягнення згоди спір буде передано на розгляд до суду відповідно до чинного законодавства України.

10.4. У разі форс-мажорних обставин, що документально підтверджені відповідними органами, сторони звільняються від виконання цього договору.

10.5. Визнання судом недійсності будь-якого положення цієї Угоди не тягне за собою недійсність інших положень.